Meghiúsultak tervei egy törölt járat miatt?

Statisztikák azt mutatják, hogy tíz európai emberből egy már tapasztalta az utazás kellemetlenségét, miután látta a „törölve” feliratot az indulások kijelzőjén, vagy hallotta a bejelentést, hogy a járatát törölték. Találkozott már hasonlóval?

Tudta, hogy ebben az esetben jogosult lehet a repülési kártérítésre?

Jusson akár 600 euróhoz személyenként!

Ellenőrizze a kompenzáció méretét

Vagy
Kártérítés iránti kérelem

Mi a teendő, ha kártérítést szeretne kapni a törölt járatáért?

  1. Sajnos nem elég, ha tudja, hogy a járatát törölték. Mindenképpen el kell mennie a repülőtérre, és be kell jelentkeznie a járatára. Nem kaphat kártérítést, ha nem jelentkezik be a járatra a repülőtéren.
  2. Ha a járatát törölték, akkor a szolgáltatójának ingyenes ételeket és italokat kell biztosítania Önnek, lehetővé tenni két ingyenes hívást, e-mail küldését vagy ingyenes faxküldést. Ha egy vagy több éjszakát kell várnia a járatra – a szolgáltatónak ingyenes szállást kell biztosítani egy szállodában, beleértve a repülőtérre történő közlekedést is.
  3. Ne fogadjon el olyan kártérítést, ahol alá kell írnia, hogy miután részesült benne, már nem kaphat más kártérítést.
  1. Kártérítés iránti igényét a lehető leghamarabb jelentse be, mert a különböző országoknak saját kártérítési időszakai vannak.
  2. Ha a járaton barátaival vagy családtagjaival utazott volna, ne felejtse el, hogy minden utas jogosult a kártérítésre.
  3. Ha üzleti úton volt, és a repülőjegyet a vállalat vásárolta – ne aggódjon. A törölt járat miatti kártérítésre az a személy jogosult, akinek a neve szerepel a repülőjegyen.

A Skycop az Európai Bizottság szabályainak megfelelően dolgozik

Amikor repülővel utazik, védi Önt a (EK) 261/2004 Európai rendelet. Kevés utas ismeri ezeket a fogyasztói jogokat, és sokan nem rendelkeznek megfelelő jogi ismeretekkel ahhoz, hogy igénybe vehessék a törölt járatokért járó kártérítést – még akkor sem, ha tudják, hogy lehetne!

Milyen kártérítés várható törölt repülőjárat esetén?

A légitársaságoknak legkésőbb az indulás előtt 14 nappal tájékoztatniuk kell Önt a törölt járatról. Ellenkező esetben ez komoly utazási zavarnak minősül, és kártérítést kérhet. Miért ne igényelhetné vissza a pénzt, ami jár Önnek.

250 euró

Ha elérte a célállomását több mint 3 óra késéssel, és az utazási távolság maximum 1500 km volt

400 euró

Ha a távolság az 1 500 és 3 500 km közötti, és több mint 3 óra késéssel érkezett el a célállomáshoz.

600 euró

Ha az utazási távolság meghaladta a 3 500 km-t, és több mint 3 óra késéssel érte el célállomását.

Ellenőrizze, hogy az EU légi utasok jogai vonatkoznak-e az Ön esetében

  1. Ha a járata az EU-n belüli és egy európai uniós vagy nem európai uniós légitársaság üzemelteti.
  2. Ha a járata az EU-ba az EU-n kívülről érkezik és egy európai uniós légitársaság üzemelteti.
  3. Ha a járata az EU-ból indul egy nem európai uniós országba és egy európai uniós vagy egy nem európai uniós légitársaság üzemelteti.

Az EU a 28 európai uniós országotfoglalja magában, beleértve az alábbiakat: Guadeloupe, Francia Guyana, Martinique, Réunion sziget, Mayotte, Saint-Martin (Francia Antillák), Azori-szigetek, Madeira és a Kanári-szigetek, valamint Izland, Norvégia és Svájc.
Ukrajna, Törökország és Izrael is rendelkezik a légi utasok jogainak védelmére vonatkozó szabályozással.

Miért igényelje a kártérítést a Skycop segítségével?

  1. Legmagasabb szabványok

    A Skycop a legmagasabb működési és üzleti normáknak, a helyi és uniós jogszabályoknak, valamint az EK 261.

  2. Több mint 26 millió euró összegű európai követelés

    A Skycop járat kártérítési társaság több mint 26 millió euró összegű európai követelést kezel. A sikerdíj csak az ügy feldolgozása, illetve a kártérítés összegének a légitársaságtól való megszerzése után kerül alkalmazásra.

  1. Mint látható a hírekben

    A Skycop tevékenységeit a jelentősebb médiumok is elismerik, mint például a Forbes, Yahoo, Aviation Pros, 50 sky shades and China Aviation Daily.

  2. Kiváló bizalmi arányMár több ezer ügyfél esetét oldottuk meg a világ minden tájáról, akik repülési incidensekkel szembesültek különböző légitársaságokkal szemben. További információért kérjük, nézze meg ügyfeleink véleményét a következő oldalon.

Vásárlóink visszajelzései és véleményei

A járat törölve lett az elmúlt 3 év során?

Adj nekünk a repülési részleteket, és tudatni fogjuk veled, ha pénzbe kerülsz.