Késett a járata?

Egy hónap alatt félmillió járat késik vagy kerül törlésre, de a légitársaságok utasainak csak egy kis része van tudatában van annak, hogy ilyen esetekben kártérítésre jogosult.

A járat késése késésnek minősül, ha a menetrend szerinti járat a vártnál 3 órával később érkezik.

Késett a járata? Ne aggódjon, mert akár 600 euróra jogosult személyenként!

Ellenőrizze a kompenzáció méretét

Vagy
Kártérítés iránti kérelem

Mit kell tennie, ha a járatkésésért kártérítést szeretne kapni?

  1. Sajnos nem elég, ha tudja, hogy a járata késett. Mindenképpen el kell mennie a repülőtérre, és be kell jelentkeznie a járatára. Nem juthat kártérítéshez, ha nem jelentkezik be a járatára.
  2. Ha a járata késett, akkor a szolgáltatójának ingyenes ételeket és italokat kell biztosítania Önnek, lehetővé tenni két ingyenes hívást, e-mail küldését vagy ingyenes faxküldést. Ha egy vagy több éjszakát kell várnia a járatra – a szolgáltatónak ingyenes szállást kell biztosítani egy szállodában, beleértve a repülőtérre történő közlekedést is.
  3. Ne fogadjon el olyan kártérítést, ahol alá kell írnia, hogy miután részesült benne a késett járat után, már nem kaphat más kártérítést.
  1. Kártérítés iránti igényét a lehető leghamarabb jelentse be, mert a különböző országoknak saját kártérítési időszakai vannak.
  2. Ha a járaton barátaival vagy családtagjaival utazott volna, ne felejtse el, hogy a késett járat minden utasa jogosult a kártérítésre.
  3. Ha üzleti úton volt, és a repülőjegyet a vállalat vásárolta – ne aggódjon. A kártérítés ahhoz az utashoz tartozik, akinek a neve szerepel a repülőjegyen.

Nyugodjon meg, a jogait az Európai Bizottság szabályozása védi

Amikor repülővel utazik, védi Önt a (EK) 261/2004 Európai rendelet. A légi utasok csak kis hányada ismeri jogait, és sokan nem rendelkeznek jogi ismeretekkel ahhoz, hogy kártérítési kérelmet nyújthassanak be a késett járatokért. Még akkor is, ha tudják, hogy kártérítést kaphatnak, nem olyan könnyű hozzájutni, ha a légitársaságokkal kell kommunikálniuk!

Milyen repülési kártérítésre számíthat késett járat esetén?

A repülési kártérítés sok dologtól függ: Repülési távolság, Késleltetési idő, Időjárási viszonyok, Rendkívüli helyzetek.

€ 250

Ha a célállomását több mint 3 óra késéssel érte el, és az utazási távolság 1500 km alatti

€ 400

Ha a távolság az 1 500 és 3 500 km közötti, és több mint 3 óra késéssel érkezett el a célállomáshoz.

€ 600

Ha az utazási távolság meghaladta a 3 500 km-t, és több mint 3 óra késéssel érte el célállomását.

Még akkor is, ha nem biztos ezekben, mi ellenőrizzük a részleteket, és értékeljük a követelés érvényességét.
Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja a repülési adatait, és benyújtja a követelést - mi gondoskodunk a többiről.

Kártérítés iránti kérelem

Ellenőrizze, hogy az EU légi utasok jogai vonatkoznak-e az Ön esetében

  1. Ha a járata az EU-n belüli és egy európai uniós vagy nem európai uniós légitársaság üzemelteti.
  2. Ha a járata az EU-ba az EU-n kívülről érkezik és egy európai uniós légitársaság üzemelteti.
  3. Ha a járata az EU-ból indul egy nem európai uniós országba és egy európai uniós vagy egy nem európai uniós légitársaság üzemelteti.

Az EU a 28 EU countries, foglalja magában, beleértve az alábbiakat: Guadeloupe, Francia Guyana, Martinique, Réunion sziget, Mayotte, Saint-Martin (Francia Antillák), Azori-szigetek, Madeira és a Kanári-szigetek, valamint Izland, Norvégia és Svájc.

Ukrajna, Törökország és Izrael is rendelkezik a légi utasok jogainak védelmére vonatkozó szabályozással.

Miért igényelje a kártérítést a Skycop segítségével?

  1. Legmagasabb szabványok

    A Skycop a legmagasabb működési és üzleti normáknak, a helyi és uniós jogszabályoknak, valamint az EC 261.

  2. Több mint 26 millió euró összegű európai követelés

    A Skycop járat kártérítési társaság több mint 26 millió euró összegű európai követelést kezel. A sikerdíj csak az ügy feldolgozása, illetve a kártérítés összegének a légitársaságtól való megszerzése után kerül alkalmazásra.

  1. Mint látható a hírekben

    A Skycop tevékenységeit a jelentősebb médiumok is elismerik, mint például a Forbes, Yahoo, Aviation Pros, 50 sky shades and China Aviation Daily.

  2. Kiváló bizalmi arány

    Már több ezer ügyfél esetét oldottuk meg a világ minden tájáról, akik repülési incidensekkel szembesültek különböző légitársaságokkal szemben. További információért kérjük, nézze meg ügyfeleink véleményét a következő oldalon.

Vásárlóink visszajelzései és véleményei

A járat törölve lett az elmúlt 3 év során?

Adj nekünk a repülési részleteket, és tudatni fogjuk veled, ha pénzbe kerülsz.