Késett a járata?

Egy hónap alatt félmillió járat késik vagy kerül törlésre, de a légitársaságok utasainak csak egy kis része van tudatában van annak, hogy ilyen esetekben kártérítésre jogosult.

A járat késése késésnek minősül, ha a menetrend szerinti járat a vártnál 3 órával később érkezik.

Késett a járata? Ne aggódjon, mert akár 600 euróra jogosult személyenként!

Ellenőrizze a kompenzáció méretét

Vagy
Kártérítés iránti kérelem

Mit kell tennie, ha a járatkésésért kártérítést szeretne kapni?

  1. Sajnos nem elég, ha tudja, hogy a járata késett. Mindenképpen el kell mennie a repülőtérre, és be kell jelentkeznie a járatára. Nem juthat kártérítéshez, ha nem jelentkezik be a járatára.
  2. Ha a járata késett, akkor a szolgáltatójának ingyenes ételeket és italokat kell biztosítania Önnek, lehetővé tenni két ingyenes hívást, e-mail küldését vagy ingyenes faxküldést. Ha egy vagy több éjszakát kell várnia a járatra – a szolgáltatónak ingyenes szállást kell biztosítani egy szállodában, beleértve a repülőtérre történő közlekedést is.
  3. Ne fogadjon el olyan kártérítést, ahol alá kell írnia, hogy miután részesült benne a késett járat után, már nem kaphat más kártérítést.
  1. Kártérítés iránti igényét a lehető leghamarabb jelentse be, mert a különböző országoknak saját kártérítési időszakai vannak.
  2. Ha a járaton barátaival vagy családtagjaival utazott volna, ne felejtse el, hogy a késett járat minden utasa jogosult a kártérítésre.
  3. Ha üzleti úton volt, és a repülőjegyet a vállalat vásárolta – ne aggódjon. A kártérítés ahhoz az utashoz tartozik, akinek a neve szerepel a repülőjegyen.

Nyugodjon meg, a jogait az Európai Bizottság szabályozása védi

Amikor repülővel utazik, védi Önt a (EK) 261/2004 Európai rendelet. A légi utasok csak kis hányada ismeri jogait, és sokan nem rendelkeznek jogi ismeretekkel ahhoz, hogy kártérítési kérelmet nyújthassanak be a késett járatokért. Még akkor is, ha tudják, hogy kártérítést kaphatnak, nem olyan könnyű hozzájutni, ha a légitársaságokkal kell kommunikálniuk!

Milyen repülési kártérítésre számíthat késett járat esetén?

A repülési kártérítés sok dologtól függ: Repülési távolság, Késleltetési idő, Időjárási viszonyok, Rendkívüli helyzetek.

€ 250

Ha a célállomását több mint 3 óra késéssel érte el, és az utazási távolság 1500 km alatti

€ 400

Ha a távolság az 1 500 és 3 500 km közötti, és több mint 3 óra késéssel érkezett el a célállomáshoz.

€ 600

Ha az utazási távolság meghaladta a 3 500 km-t, és több mint 3 óra késéssel érte el célállomását.

Még akkor is, ha nem biztos ezekben, mi ellenőrizzük a részleteket, és értékeljük a követelés érvényességét.
Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja a repülési adatait, és benyújtja a követelést - mi gondoskodunk a többiről.

Kártérítés iránti kérelem

Ellenőrizze, hogy az EU légi utasok jogai vonatkoznak-e az Ön esetében

  1. Ha a járata az EU-n belüli és egy európai uniós vagy nem európai uniós légitársaság üzemelteti.
  2. Ha a járata az EU-ba az EU-n kívülről érkezik és egy európai uniós légitársaság üzemelteti.
  3. Ha a járata az EU-ból indul egy nem európai uniós országba és egy európai uniós vagy egy nem európai uniós légitársaság üzemelteti.

Az EU a 28 EU countries, foglalja magában, beleértve az alábbiakat: Guadeloupe, Francia Guyana, Martinique, Réunion sziget, Mayotte, Saint-Martin (Francia Antillák), Azori-szigetek, Madeira és a Kanári-szigetek, valamint Izland, Norvégia és Svájc.

Ukrajna, Törökország és Izrael is rendelkezik a légi utasok jogainak védelmére vonatkozó szabályozással.

Miért igényelje a kártérítést a Skycop segítségével?

  1. Legmagasabb szabványok

    A Skycop a legmagasabb működési és üzleti normáknak, a helyi és uniós jogszabályoknak, valamint az EC 261.

  2. Több mint 3 millió eurós követelés

    A repülésbiztosító társaság, a Skycop jelenleg több mint 3 millió euró összegű európai kártérítési összeget kezel. A sikerdíj csak az ügy feldolgozása és a légitársaságoktól kapott kártérítési összeg után kerül alkalmazásra.

  1. Mint látható a hírekben

    A Skycop tevékenységeit a jelentősebb médiumok is elismerik, mint például a Forbes, Yahoo, Aviation Pros, 50 sky shades and China Aviation Daily.

  2. Kiváló bizalmi arány

    Már több ezer ügyfél esetét oldottuk meg a világ minden tájáról, akik repülési incidensekkel szembesültek különböző légitársaságokkal szemben. További információért kérjük, nézze meg ügyfeleink véleményét a következő oldalon.

Vásárlóink visszajelzései és véleményei

Thomas5 hónappal ago

“Professionell, schnell und einfach. Dem ist nichts hinzuzufügen. Ich habe meine
Entschädigung erhalten und hatte keinen Ärger damit. Danke Skycop!”

Nicolas P5 hónappal ago

“Danke für Eure Hilfe, meine Flugentschädigung zu bekommen. Tolle Sache.”

Andea Klajov6 hónappal ago

“Die Fluggesellschaften waren zwar echt kreativ beim Finden von Gründen,
warum ich keine Flugentschädigung erhalten sollte. Aber der hohe Wissensstand und die
Hartnäckigkeit von Skycop haben sich ausgezahlt: Mit nur einigen E-Mails war die Sache
erledigt und ich habe meine Entschädigung erhalten. Tausend Dank.”

A járat törölve lett az elmúlt 6 év során?

Adj nekünk a repülési részleteket, és tudatni fogjuk veled, ha pénzbe kerülsz.