A légi utasok jogai

Tapasztalt már járat késést, törlést vagy megtagadott beszállást túlfoglalás miatt? Tudta. hogy járat kártérítésre lehet jogosult az ilyen esetkben?

Ellenőrizze a kártérítést

Nyugalom. Az EK szabályozás védi a légi utasok jogait.

Az Európai rendelet (EK) 261/2004 védi az Ön jogait légi utasként. Megállapítja, hogy a járat késése, törlése vagy a túlfoglalás miatt visszautasított beszállás esetén Ön akár 600 euró összegű kártérítést kaphat

Mikor számíthat kártérítésre?

A járat több, mint 3 órát késett

Az idő pénz – és Ön jogosult a kártérítésre, ha a járata több, mint 3 órát késett.

A járat értesítés nélkül került törlésre

Ön kártérítést kaphat, amennyiben a járata törlésre került legalább 14 napos előzetes figyelmeztetés nélkül.

Megtagadásra került a beszállás túlfoglalás miatt

A túlfoglalás maximalizálja a bevételt és Önre hárítja a rizikót – ezért kell Önnek kártérítést kapnia!

Hogyan kaphat kártérítést?

Ha a járata megzavarásra került, két módon követelhet járat kártérítést:

Nyújtsa be követelését személyesen

Ez stresses és időigényes

  • Hónapokat vehet igénybe.
  • Kevés esély van a sikerre.
  • Önnek kell bizonyítania jogosultságát.
  • Nagy stressz a légitársaságok elleni küzdelemben.
  • A légitársaságokkal való kapcsolattartás zavarbaejtő lehet az Ön számára.

Kérje a Skycop-ot, hogy intézze a követelést

Gyors, egyszerű és stresszmentes!

  • Percek alatt elkészülhet.
  • Nagy az esély a sikerre.
  • Szakembereink igazolják jogosultságát.
  • Nincs stressz – harcolunk a légitársasággal.
  • Csapatunk kommunikálni fog a légitársasággal az Ön
    számára.

Nyújtsa be követelését személyesen

Kérje a Skycop-ot, hogy intézze a követelést

Mennyi időt vesz igénybe?
Hónapokat vehet igénybe
3 perc
Nagy esély a sikerre
Stresszmentes folyamat
Nincs szükség a jogban való jártasságra

Mennyi kártérítésre számíthatok?

Ha a járata késett, törlésre került vagy túlfoglalták, az Ön kártérítésének mértéke az utazási távolságtól függ.

1-1500 km
250 euró
1500-3000 km
400 euró
több, mint 3500 km
600 euró

Mikor NEM jogosult kártérítésre?

Ön nem jogosult kártérítésre, ha az Ön járata vis major vagy a légitársaság ellenőrzésén kívüli okok miatt került megzavarásra. Példák:

Nem megfelelő időjárási viszonyok

Természeti katasztrófák

Repülőtéri műveleti zavarok

Terrorizmus vagy katonai akciók

Szakszervezeti sztrájk

Repülőgép gyártási hibák

Gyakran Ismételt Kérdések

Amit tudnia kell a légi utasok jogairól és a kártérítés megszerzésének lehetőségeiről:

A járatom több mint 3 órát késett. Milyen egyéb jogaim vannak?

A légitársaságnak ingyenes étkezést és italokat, két ingyenes hívást, e-mail vagy ingyenes faxküldési lehetőséget kell biztosítania. Ha egy vagy több éjszakán át kell a járatra várnia – ingyenes szállást kell Önnek biztosítani egy szállodában, beleértve a repülőtérre/ről történő transzfert is.

Kaphatok-e a túlfoglalás miatt megtagadott beszállásból eredő kártérítést? Milyen egyéb jogaim vannak?

Ebben az esetben arra számíthat, hogy:

  • Visszakaphatja a jegy teljes árát az eset napjától számított 7 napon belül
  • Kaphat egy jegyet a következő repülőgépre a végső célállomásra, hasonló feltételek mellett
  • Választhat egy későbbi járatot hasonló körülmények között.



Ha azt választja, hogy másik útvonalon utazik, és várnia kell, a légitársaságnak ingyenes étkezést és italokat, két ingyenes hívást, e-mailt vagy ingyenes faxküldési lehetőséget kell biztosítania. Ha egy vagy több éjszakán át kell a járatra várnia – ingyenes szállást kell Önnek biztosítani egy szállodában, beleértve a repülőtérre/ről történő transzfert is.

Mely országokra vonatkozik a 261/2004 / EK rendelet?

A szabályozás minden EU-országban érvényes.

Ebben az esetben az EU az EU 28 tagállamát jelenti, valamint ide tartozik Guadeloupe, Guyana, Martinique, Reunion, Mayotte, Saint Martin (Francia Antillák), Azori-szigetek, Madeira, Kanári-szigetek, Izland, Norvégia és Svájc is.

Kártérítést kaptam a légitársaságtól ajándékutalvány, készpénz és / vagy járulékos szolgáltatások formájában. Tudok további keresetet benyújtani?

Igen. Általában a légitársaságok által javasolt kártérítés mértéke kevesebb, mint amire Ön a 261/2004 / EK rendelet alapján jogosult. Még ha ajándékutalványt, utazási engedményt vagy a légitársaság által javasolt pénzösszeget stb. is kapott, Ön jogosult a 261/2004 / EK rendelet szerinti további kártérítésre, de ez a kapott kártérítés mértékétől függően csökkenhet.

Ha elfogadott bármilyen kártérítési formát a légitársaságtól, kérjük, értesítsen minket a lehető leggyorsabban, beleértve azokat a dokumentumokat is, amelyeket a kártérítés elfogadásakor aláírt.

Mennyibe kerülnek a Skycop szolgáltatásai?

Ön csak siker esetén fizet nekünk – függetlenül attól, hogy mennyi időt és erőforrást fordítottunk
az ügyére, ha Ön nem kapja meg a kártérítést, akkor nem fizet nekünk semmit. Normál helyzetekben a levonás teljes összege a Skycop 25%-a + kormány által meghatározott hozzáadottérték-adó kombinációja. Ha például Ön a légitársaságtól 250 eurós kártérítési összegben részesül, akkor Ön 174,37 eurót kap kézhez (62,50 euró a szolgáltatásainkra és 13,13 euró kormányzati adóra (ÁFA) megy).

Bírósághoz fordulás esetén a Skycop jutaléka 50%-ra is emelkedhet. Ha ilyen döntést kell hoznunk,
arról előzetesen értesítjük Önt.

Milyen díjakat számít fel a Skycop, ha a légitársaság elutasítja a repülési kártérítési igényemet?

Semmit – nem számolunk fel semmilyen díjat, ha kiderül, hogy az ügyfél nem jogosult kártérítésre.

Járat késést, törlést vagy túlfoglalást tapasztalt?

Nyújtson be kérelmet és bízza a többit rank.